by adriennekoehazi

AdriaDesign

A koi ponty és a mandalám története

2020. május 25. - adriennekoehazi

A mandalákra nagyjából fél éve kattantam rá. Épp alkotói krízisben voltam, semmi (de tényleg semmi!) nem működött úgy, ahogy elképzeltem. Így hát visszanyúltam az egyszerű formákhoz, az ismétlődő elemekhez és a fekete-fehér kombinációjához – csak hogy ne érjen meglepetés és ne legyenek túl nagyok az elvárásaim magammal szemben.

Utánanéztem, hogyan kell mandalákat készíteni, ez a videó rengeteget segített: https://www.youtube.com/watch?v=OiSzGBguPm0

Vijayta Sharmát érdemes egyébként Instagramon is bekövetni, nagyon szép képei vannak!

img_20200418_135422.jpg

Na, de visszatérve, itt kezdődött a szerelmem a mandalákkal. Azóta rengeteget elkészítettem (ha nem is úgy, ahogy a nagykönyvben meg van írva), és még mindig hihetetlenül élvezem.

Ezúttal egy japán halfajtával, a koi ponttyal dobtam fel ezt a darabot. Tudtátok, hogy a koi Japánban a szeretet és a barátság jelképe?

img_20200418_134133.jpg

A képet mellesleg Meskán is meg tudjátok vásárolni, itt a link hozzá: https://www.meska.hu/t2521362-hal-es-mandala-tus-nyomat

 

Ha szeretnél naprakész lenni az újonnan felkerült tartalmakból (és még sok másból!), kövess be a következő platformokon:

Facebook: Varázskert Művészet és Design

Instagram: adriennekoehazi

Pinterest: Adrienne K.

Várlak szeretettel! 

A bejegyzés trackback címe:

https://varazskertmuveszet.blog.hu/api/trackback/id/tr5815662202

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

süti beállítások módosítása