by adriennekoehazi

AdriaDesign

Heti saját alkotás - Cappuccino-sketchbook

2020. július 13. - adriennekoehazi

Sziasztok!

A mai napra egy vázlatfüzet-bejegyzést hoztam nektek. Nemrég mutattam az újabb szállítmányt, ami a művészellátóból érkezett és közte volt a Hahnemühle sketchbookja, amit a hangzatos Cappuccino névre kereszteltek, ugyanis – és ez minden kávé- és művészetimádó álma -, cappuccinószínűek a lapjai. Természetesen nem hagyhattam a boltban porosodni, muszáj volt megrendelnem.

img_20200703_155623.jpg

Rajzolgattam már bele, de úgy gondoltam, hogy ha már egyszer kávéról beszélünk, összerakok egy kávés kollázst, főleg, ha a lapok színe még az alaphangulatot is megadja.

Ezt láthatjátok most itt!

(Aki ismeri és szereti a Frei kávét, ne rémüljön meg, inkább fogja fel úgy, hogy a dohánykávéjuk doboza új életet kapott)

img_20200703_155500.jpg

 

Ha szeretnél naprakész lenni az újonnan felkerült tartalmakból (és még sok másból!), kövess be a következő platformokon:

Facebook: Varázskert Művészet és Design

Instagram: adriennekoehazi

Pinterest: Adrienne K.

Várlak szeretettel! 

A bejegyzés trackback címe:

https://varazskertmuveszet.blog.hu/api/trackback/id/tr1315980288

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

süti beállítások módosítása